Sündmused eraisikule
Pakume Sulle võimaluse meie abiga korraldada meeldejääv üritus või pidu. Usume, et vajadusel saate kõigega hakkama, aga kui tunnete, et kogu peokorraldus oleks stressivabam, siis meie aitame Teid. Ideest teostuseni!
Pulm
Pulmakorraldaja on pruutpaari parim sõber, personaalne assistent ja mentor. Ta hoiab kogu planeerimisprotsessil silma peal ning vastab alati kõigile pruutpaari küsimustele. Peokorraldus on tänu temale Sulle väga lihtne.
Pulmakorraldaja:
- koostab eelarve vastavalt pruutpaari võimalustele;
- viib neid kokku sobivate teenusepakkujate (pulmaisa, ansambel, peokoht jne.);
- paneb paika pulmapäeva kava, aitab selgust luua tseremoonia regulatsiooni ja protsessiooni osas;
- loob koostöös pruutpaariga visuaalse plaani ning teostuse;
- suunab ja annab nõu ideaalse pulmakleidi, ülikonna ja aksessuuaride leidmise osas;
- saadab laiali kutsed ning on ka kontaktisik, kelle poole kõik oma küsimustega pöörduda saavad.
- pulmakorraldaja hoolitseb ka külaliste eest – nende majutuse, transpordi ja tegevuse. Eriti oluline on see just väliskülaliste puhul, kes ei tule kohale ainult pulmapäevaks.
Pulmakorraldaja tahab olla sinuga kaasas ja kaasatud, et omada kõigest ülevaadet ning aidata sind igal sammul. Nii ka pulmapäeval. Tal on olemas plaan A ja B ning igaks juhuks ka C. Pulmakorraldaja kontrollib, et kõik teaksid, kus, millal ja mida tegema peavad. Kui keegi ei ole oma ülesannete kõrgusel, käärib pulmakorraldaja käised ja teeb, mis tema võimuses.
Ta on pulmapäeva hommikul kõige esimesena kohal, et iga laud, tool ja lilleõis saaks just nii, nagu on teie soov olnud. Ta lahkub alles siis, kui bänd on viimase loo mänginud ning õhtujuht head aega lausunud. Hommikul on tema esimene (ja viimane), kes vaatab, et asjad saaks pulmapeost jäetud sellisena, nagu need olid eelnevalt.
Sünnipäev
Kujuta ette seda päeva kui on sünnipäev. Kohale on tulnud kõik su pereliikmed ja lähedasemad sõbrad. Kõik istuvad juba mõnusalt laua taga ja ajavad juttu. Sina aga sagid laua ja köögi vahet, nagu pingpongipall. Kui külalisi on omajagu, siis võib see turniir külaliste soovide ja nende täide viimisega käima jäädagi. Kuidas oleks kui jätaks “Aasta kelner“ tiitli mõnele oma ala spetsialistile ning naudiks seda aega ja oleks päriselt kohal kui kõik lähedased on kokku tulnud.
Juubeli või sünnipäeva korraldamisel paneme Teile õla alla ja Teie ülesandeks jääb tulla lihtsalt kohale ja nautida koos külalistega kogu pidustust. Veame kihla, et sellest sündmusest jäävad Teile värvikamad mälestused kui hallid muremõtted köögi kraanikausis kuhjuvast pesemata nõudevirnast või sellest, et kas kõik ikka jookseb plaanipäraselt. Lubame, et peale pidustust ei kuku sa väsimusest diivanile mõttega “oh, lõpuks on see päev läbi“, vaid hoopis nägu naerul “Wow, see oli vinge päev!“.
Käime läbi koos kõik olulised peokorralduse detailid, mis muudavad Teie peo nauditavaks Teile endile ja külalistele. Aitame korraldada peo, kus iga samm on hoolega läbi mõeldud. Olgu selleks juubel, stiilipidu või pidulik vastuvõtt – me leiame Teile sobiva lahenduse.
Meie ülesandeks jääb leida:
- Peokoht
- Kutsed
- Õhtujuht
- Bänd
- Esinejad
- Heli- ja valguslahendus
- Toitlustus
- Koostame toimiva kava jne.
Võta ühendust
Kuid lõpuks pole numbrid kunagi tähtsad olnud, vaid tunde loomine. Et inimesed, kes minu poole pöörduvad, võiksid pärast sündmust minna magama mõttega: „Pagan… seda päeva ei unusta ma kunagi!“